clothes

Har fundat under kvällen, om vad jag ska ha på min kropp när jag firar nytt år! Slutade med att mitt rum - framförallt min säng såg ut som en utförsäljninggina tricot, typ.. Men nu är det undanröjt, och jag har kommit fram till några eventuella klädval. Jag tror att jag är ganska säker.. Jag satt just med symaskinen (igen!) och sydde upp och fixade en lila festklänning, som jag fått av pappa. Men den var lite lång dock, men nu är det fixat! Perfekt.

Så nu när det känns så perfekt jag och klänningen tillsammans, är mitt val ganska säkert.
Den ska jag isåfall matcha med en svartglittrig kuvertväska (fick av bästa vän), plus några lättsamma men festliga smycken. Låter bra va?
Har faktiskt dokumenterat lite, med min älskling.
Kommer mer imorn, när den är laddad!

Här är några val.

image289image290
image291image292
image293

bild 1: svart blus H&M, bronsfärgad ballongkjol GINA, skärp SECOND HAND
bild 2: linne/tunika H&M, kjol FÅTT AV MAMMA, skärp H&M
bild 3: blus H&M, ballongkjol GINA, skärp H&M
bild 4: my baby and i. lila festklänning FÅTT AV PAPPA
bild 5: svartglittrig kuvertväska FÅTT AV BÄSTA VÄN.


GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Frida Holm

Gör du annat än köper kläder? :D

2008-01-03 @ 22:17:30
URL: http://hejholm.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0