första dagen som 16 åring :)

hej allihopa :)
idag vaknade jag ganska tidigt för att vara mig, typ 9-halv 10.
skulle sedan iväg på lite julshopping, hade lite kvar till vännen min plus lite till mig själv, haha!
men jag var duktig, handlade bara 2 saker till mig själv.
- ett par underbara pumps, som jag har kollat på ett par gånger. och idag
var de nersänkta till ett lägre pris.. det var typ någon julgrej! blev überhappy iaf.
- plus en bh, som faktiskt var välbehövlig!
resten var faktiskt julklappar.

lägger in bilder senare, batterierna till kameran laddas ;)

tänkte visa upp min fina AA kjol bara,
obs! jag har den inte så där högt upp - bara testar lite. kanske inför sommaren :)
älskar den iaf.

image236


imorn börjar jag inte förns 12,30 :D vi har idrottsdag.
men haha, vi ska ha sexualundervisning. rfsu kommer typ ;) HAHA NICE!


PUSS <3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0