here i go again...

Idag blev det Lördags-shopping med bästa vän. Två dagar i rad nu (!) Men det unnar jag mig själv. Plus att det är rea, och då kan man faktiskt göra extremt bra fynd! Idag tex. slog jag till på en blus från H&M trend (vilket i vanliga fall brukar vara lite av det dyrare), och den var av 100% silke. Hur nice är inte det? Supernice. Sen blev det ju lite annat också, men det bästa av allt - vi har hittat ett litet smultronställe. Ett supermysigt café på drottninggatan! Där slog vi lä och fick lite mat i magen efter en massa timmars shopping! Skönt. Har en aning ont i tassarna efter allt från igår och idag. Men det är det värt, jag hade en guldtid med Cilia idag :)

Tänkte visa upp det jag har shoppat. Vilket resulterar detta:

übermysig hals-snok / blammo
cool brosch / beyond retro
cool brosch / beyond retro
söta tossor / topshop
välbehövliga 2-pack gråa strumpisar / H&M.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0