H&M, kära H&M

Idag fick jag H&M's vårkatalog! Finally. Och jag hittade en väldig massa som föll mig i smaken! Och att bara kolla på priserna, så blir jag lycklig... Små drömmar från H&M är aldrig dyrt! Har några favoriter såklart, men om jag skulle beställa allt skulle det troligtvis bli en aning för dyrt.
Imorgon bär det nog in till staden, tänkte tjuvashoppa lite på rean som finns än så länge. Jag har
en heeel lista att bocka av. Farligt farligt!
Well, här är några av mina guldklimpar mina ögon ahr skådat:





(click it)

Hittade också en finfin kappa på H&M's outlet.





bilder: hm.com


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0