im going to...

...ikea tomorrow :) jippi. alltid lika kul, fast den här gången utan bil dessvärre, men vi ska inte köpa stora saker.. tror ja ;) så vi tar ikea bussen, haha! jag har kollat runt lite på hemsidan ikea.se och hittat lite stuff. bla. det här:
komplements multihängre - 59:-, bumerangs kjolhängare - 9:-, pokals lattemugg - 15:-.



plus lite till.
får se vad jag haffar när jag väl är där :)

sedan kommer några familjevänner och äter middag + levererar godis från cloettabutiken som ligger i Linköping :D har varit där 1 gång, och de var i somras. gott gott!

ikväll har jag faktiskt myst i min sköna munkjacka,

image244


KISS AND GOODBYE <3





IDAG ÄR DET BARA 5 (!) DAGAR KVAR
TILL JULAFTON!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0