saturday night

HOLA!
idag är det på 1 vecka tills jag fyller 16, ville bara påminna :)
tävlade alltså på VM+ idag, föreningens individuella tävling, mycket roligare än jag hade förväntat mig..
kom 3:a i hopp :) happy!
innan jag åkte hem tog jag en kort sväng in till t-centralen, när jag ändå var i slussen. skulle kolla på jeans och jag var ute efter en cocos-parfym som jag hade tittat ut på yves rocher :)
naminami luktar den!
kunde inte bestäma jeans, men jag kanske åker in imorgon om jag har lust, tar ju bara 10 minuter så :)

imorn blir det lite av en släktmiddag, fast inte riktigt för jag känner inte alla. haha men
vi ska på nån resturang oså :)
måste bestäma outfit tills imorn med :D

förresten, jag möblerade om i mitt lilla rum igår :) blev faktiskt riktigt bra!

ADIOS!

inlägget blir så boring utan bild, så här kommer en inspirerande bild.
elin kling är grym, så det får bli en grym bild.
image216

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0