spend my money

Idag blev det en liten runda på staden. Helt för mig själv! Ska nog in med bästa vän imorgon..
Jag checkade in några rea-butiker, vilket det fanns överallt. Sen gick jag in lite varstans, utöver rean. Typ nya Weekday på drottninggatan, granit, bok-huset mm. Hittade ett o annat, men Weekday var tyvärr bara förvirrande.
Sen bestämde jag mig för någon dag sen att jag skulle lämna tillbaka min mullvadsbruna kappa från H&M. Har liksom inte använt den alls! Synd! Men nu känns det bra.

Jag fick några kassar med mig hem idag, men jag måste säga att jag har varit duktig, och hållt mina pengar i styr! Även om rean är full igång, så klarade jag mig under 10 plagg :)
Men. Rean är inte avslutad ännu! Jag väntar otåligt på Monki's rea, DÄR kan man verkligen fynda!
Jag slänger in bilder senare.

Nu ska jag äta godis och läsa SOLO
later suckers!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0