happy

just nu... just nu mår min själ bra. jag är helad. haha, hur låter det?
- jag tycker det låter bra!

hade träning idag, som vanligt. gick väl sådär bra, mer bra än dåligt iallafall.
truppligan äger rum i Enskede hallen tisdag den 13/11 :) där ska vi bränna guld. haha inte?
imorrn, ska jag till mormor o äta middag :) blir något gott, som vanligt antar jag.
sen blir det idol + min daimpåse som mamma gav mig idag. Happy igen :)

nu ska jag sova, börjar 10.50 imorrn. skööönt! mitt schema är det slappaste ever. men smällen kommer väl andra året :S har bara 2 lektioner på fredagar. engelska och kommunikation (psst.. läraren är f.d. FCZ killen - Andreas Andersson) koolt eller coolt? haha :)

PUSS OCH GODNATT <3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0