i'm so lucky

den här dagen har varit suverän hitills :) jävla flumdag har det varit..
sista lektionen var det samhällskunskapsprov, gick fan skitbra. kändes så iallafall. sen har jag porrat lite med erik, haha :O
fyfyan va skönt, imorn har jag bara 1 lektion av 2. kan det bli bättre? först börja 11.50 = sovmorgon sen bara ha 1 timmes slapp engelska, lunch and then it's over! wohooo :) och efter det blir det fira-fredag-shopping tror jag :) nu har jag cash, genom att jag lyckades spara ca. 300pix från förra månaden och att jag får mitt barnbidrag nu! feta nice? får se om jag kanske släpar med mig bästa vän också.

idag blir det 3-timmars träning och jag är absolut INTE laddad, jag vill inteeee! but i have to.
får väl tänka positivt - det är FREDAG imorn d.v.s. FRIHETSDAG :D



här kommer dagens outfit + en flumbild såklart!
består av:
  långtop - gina / strumpisar - H&M / Skärpet i midjan - H&M? / storkofta - fått av mamma /
till det: svarta stövlar, jacka/kappa + vit halsduk.

image179image180
image181




kan tillägga att dagens låt blir: Lucky twice- Lucky. Frän! bara för att jag är lucky idag?


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0