lite blogg idag..

hej darlings, här kommer lite allmänt bajs!
idag var jag uppe tidigt, typ halv 9. haha det är tidigt för mig. sen åkte vi till sickla kvart i 11.
hör-och-häpna: jag köpte inte mina uggs! det kändes bara lite fel när dom satt på tassarna, blev besviken!
men självklart går jag inte lottlös ;) fick tag på ett par från Skopunkten. jag vet inte om dom är lika snygga som de andra, men på något sätt gillar jag dom.

damn! imorn är det plugg :( jag pallar fan inte mer nu, när man måste plugga på den ynka tiden ledigt är det pissssss! vill ta minst 1 år i återhämtning.

well well, lägger upp dagens bilder härnäst :)
<3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0