The snow is falling

Som vanligt kunde jag inte somna innan 12 igår :( Suck, även fast jag försökte!
Låg o tittade ut genom fönstret och vad såg jag...? Snö. Trodde det var regn först, men sen såg jag att bilarna blev vita. Vet inte om jag blev glad eller inte, jag ser liksom inte fram emot en kall vinter - jag som alltid fryser.
Men jag längtar verkligen till Julen :) Det är så mysigt.

Okej, Lördag.. blev ingen shopping idag, mamma sa att det skulle  vara stängt så det kanske blir imorn.
Ikväll far jag iväg på en förhoppningsvis trevlig  middag, får se när jag kommer hem.
Så, om jag hinner lägger jag ut en dagens outfit innan jag åker.

Later <3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0