Tisdag

haha, fyfan va bra vi var idag då tjejer (or not!).. det här fick bli en engångssak ;) 5.90 poäng! wohoo :)
äh, vi kör på brudaaar!
för övrigt dåra.. kom hem från skolish, åt potatisbullar MUMS! sen var det att förbereda sig till den här inte så lyckade tävlingen, haha! packa dräkt overall och hela kittet..
sen var det iväg o möta tjejerna i slussen, därifrån tog vi tuben till Gullmarsplan (Enskedehallen).
trevligt trevligt, yeah!

just nu.. jaa, jag är skittrött. har egentligen massa bajsläxor att ta mig igenom - vilket jag inte orkar nu!
så.. well, idon't give a shit.
det här har jag just nu:
Bokrecension på engelska, samhällsprov + inlämning, idrottsinlämning, tyskaläxa, 2 matteprov och en grej på arbetssätt & lärande.
hur låter det? åt helvete.

nu har jag skrivit klart, OVER AND OUT! PEACE.

Kommentarer
Postat av: tilda

usch för alla läxor "/ jafan vi får ta igendt här på JSM nu ") pusspuss

2007-11-13 @ 22:14:28
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0