today

ganska skön dag idag faktiskt, även om jag inte ville gå upp i morse när klockan ringde.. våran sista lektion är idrott, och när de sa att våran idrottslärare inte skulle komma var det ett brett leende. tills våran flummiga rektor kom haha! men hon är så snäll så vi fick gå om hon fick en puss :) hahaha, crazy!
så då åkte jag och tjejerna in till staden, de skulle kolla på lite julklappar och jag shoppade väl lite som vaaanligt :)
tänkte att jag tar julklapparna nästa vecka, då ska jag och bästa vän åka in. 
 
well, nu sitter jag här. nyduschad och insvept i min nya kimono som kom igår :) hämtade 2 H&M paket. JÄÄTTENÖJD :D tänkte lägga in bilder faktiskt :)
Plus det jag shoppade idag såklart!

to be continued....

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0