Klart slut

Ojojoj, den är dagen har gått snabbt. Och jag har bloggat jättemycket, men det är chill.
Imorgon blir det shopping istället :) Jippi!

" Hej jag heter Thowe, och jag är en shoppingmissbrukare " :(
Men whatafuck, jag lever bara en gång :) visst? man får tänka så.. Annars skulle jag få dåligt samvete över det mesta. jag har gjort upp en liten plan över morgondagen och såhär ser den ut:

-Vakna med en kopp te och macka (1 timme)
-Klä mig och makeup (1 halvtimme)
-Ta bussen till staden (10 minuter)
-Shoppa (ca. 2 timmar)
-Hem (10 minuter)
-Plugga  (1½ timme MINST)
-Åka till träningen (gymnasiken) (ca 45 minuter)
-Uppvisning på gymnastiken (1 timme)
-Hem (ca 45 minuter)
-Duscha.

CHILLA :D

__________________________________________________________________________________

NU ÄR JAG TRÖÖÖTT, SKA LÄSA MIN VECKOREVYN SOM KOM IDAG :D
SEN SKA JAG SLEEPA ;D

GODNATT PUPPIES <3


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0