JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!

JAAAA! Åh, jag har haft ångest över att min dator pajade igår, har varit så jävla rädd att allt skulle försvinna, har hänt förut och det var inte kul. Men nu när jag kom ut från duschen fick jag höra att min kära bror har fixat alltihopa :) Wihoo, gissa om jag är happy nu?!
Annars har jag tagit ut pengar för att köpa en laptop snart, fast jag hade ju inte räknat med att den skulle paja ändå, men iallafall. Ska liksom byta ut det här skruttet mot en klashig laptop som ska bli min baby!

Till slut, min broder kan vara riktigt bra ibland.

image883


Kommentarer
Postat av: mammis

tur att du har en brorsa, ibland i alla fall.......

2008-04-02 @ 20:27:05
Postat av: tilda

snällt av din broder :)

2008-04-02 @ 22:37:33
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0