Nationella i engelska

Okej, förlåt förlåt för superkass bloggning! Men det har vart en del på sistone. Men idag SKA jag försöka lägga upp bilder både på shopping, OCH på min nya fina laptop som jag faktiskt skriver på nu! Very nice. Har bara allt material att föra över från den stationära datorn, sen är allt klart :) Super.
Shit, va härligt det är med sol ute måste jag säga. Helt underbart! Hade nationella i engelska idag också, gick väl helt okej, inte speciellt svårt faktiskt.



Efter skolan idag åkte jag in o köpte present till bror som fyller 19 imorn :) gammal börjar han bli, även om det inte märks..Host. Hade med mig några av fröna, Erik, Pauline och Alex. Trevligt. Vi åt glass, cheeseburgare o gick i affärer. OCH shit, jag köpte ingenting, hörde ni?! Nichts. Stolt.

SO LONG!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0