Paketöppning

Paket-öppning på våren är inte dåligt


randig tröja storlek L, vit blus, blommig blus och blommig klänning.
klänningen ska sys upp en liten bit, plus utbyte av knappar, annars ska jag matcha bland annat med min älsklingsjacka:


Juste, har jag glömt att visa den underbara klänningen med söta detaljer som jag köpte förra veckan?
Här är den i så fall - också matchad med älsklingsjackan.


första bilden är hur den sen ut, andra är så den SKA se ut när jag har sytt upp den ;) typ.
och sista bilden är den fina spetskanten!

PUSS, hope u like it ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fint du har gjort på din blogg!

2008-04-27 @ 20:04:11
Postat av: thowelina

Cillen; tack buddy!

2008-04-27 @ 20:12:10
Postat av: emma

har samma randiga tröja, den är sjukt skön!

2008-05-01 @ 21:26:56
URL: http://missemmaa.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0