SOMMARJOBB

Åhej va LYCKLIG man kan vara på en och samma dag. Dagen börjar med sol och rolig idrott, sen hyffsat skön dag. Efter skolan drog jag till söder. Skulle luncha med M&M och få en present. Trevlans <3

Sen nu när jag kom hem kom bror med ett kuvert, från St:Eriks ögonsjukhus. Och gissa vad... Jag ska SOMMARJOBBA där :) sökte jobb på olika sjukhus hos landstinget för ett tag sen. Och det här var ju egentligen det bästa, eftersom att mami också jobbar där. Eller bästa och bästa, men det kan ju leda till fortsatt jobb! Det ända minuset är att det är en sen period. Men vafan. YES.

Det gick strålande på samhällsseminariumet också! Han sa att jag hade mina ljuspunkter :) hur bra kan det bli?


image998



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0