UPPVISNING

image1009Hej alla glada, har vart en skitbra dag idag. Uppvisning i Ösby 12-18, grymt kan jag säga. Det gick skitbra! Träffade Martin också, trevligt :) Har precis kommit hem, kanske ska iväg och träffa Lisa och Tilda sen... Först äta och duscha.




Later.







UPDATE; Nu måste jag fixa till lite i mitt stökiga rum... Annars kommer vi inte få plats! Lisa och Matilda kommer snart, och vi ska ha lite myyys. Är fett trött egentligen efter idag, fast det är dom med eftersom att dom också var där iofs :) ska bli mysigt! Återkommer senare. Puss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul

2008-04-27 @ 11:54:37
Postat av: tilda

Det var supermys igår.
jag hoppas också att det blir bättre. älskar dig.

2008-04-27 @ 13:26:05
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0