HoneyHoney


älsklingtröja och älsklings(nya)pjucks till randiga ben!

KÄR. Åh, jag invigde mina nya skor idag lite smått. Jag är lite svag för dom. Dom är sjukt sköna även om det faktiskt är en ganska rejäl klack. Det ser inte ut som det, men det ÄR det. Så jag får känna mig sådär lite extra lång och fin. Spirorna blir faktiskt mycket snyggare i höjder. Inte sant?
Och tröjan, som folk fortsätter att ge komplimanger är jag också kär i, bara så ni vet.
Nåja. Kom nyss hem. Vad jag har gjort ser ni ju ett inlägg längre ner, så den historian orkar vi inte med igen ;)
Mys o träffa Elle igen, och några av alla andra gymnastikbrudar.
Och, regnet hann göra mig och mitt ledsna hår blöta, tyvärr. Blä, vad jag hatar regn - när jag inte är inne såklart.

Imorn - ännu bättre. Börjar 12.40, tack vare att alla lektioner inte riktigt har satt igång igen.
Nu ska jag se om det finns något kul på tv, och i skafferiet, haha!

Långt inlägg, jag vet. Förlåt för det.
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Flora

nej men åh vilken underbar tröja! och skorna!

pusskalas!

2008-08-21 @ 21:40:18
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad fina skor!! Var komemr dessa ifrån? :D

2008-08-21 @ 22:17:44
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Tusen tack! :D Och desamma!

2008-08-21 @ 23:03:54
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: alexandra

ååh älskar skorna! vart kommer de ifrån? snälla svara!(tex i kommentars fältet eller nåt)

2008-10-30 @ 18:59:53
Postat av: Thowelina

alexandra: de kommer från monki!

2008-10-30 @ 19:04:58

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0