HÖST HÖST HÖST


HÖST 2008.
Nyckelplagg till hur jag kommer att klä mig när hösten faller.

STICKAT. Allt från koftor till halsdukar kommer att värma mig!
KORT OCH VIPPIGT. Ja, även fast det kommer blåsa kallt kommer jag envisas med kortkort!
HALSEN. Varmt för halsen. Vill ha olika modeller i höst.
KLÄNNING. Alltid klänning. Älskar klänning. När som helst, alltid fint. Helst korta!
SHORTS. Ja, jag tror att jeansshortsen funkar i höst, dom får vara kvar, men då över ett par färgglada tights.
TRYCK. T-shirt's med tryck är, hett hett hett!
STORA ACCESSOARER. Ringar, halsband... STORT och kreativt ska det vara.
NITAR. Ja, på accessoarer och väskor funkar bra!
VARMA SKOR. Vill ha uggsen! Varma och goa. Rätt oglamouröst men... Mysigt?
MÖNSTER. Mönster på det mesta. Strumpbyxor, tee's...
BAS. Enkla baströjor, som farfarsmodell, eller bara t-shirt ala' Ashley Olsen. Alltid behövligt!
JACKA. Skinn, skinn och skinn. Hett! Laddar upp med olika modeller.
FRANSAR. Kör med mina älskade franskängor som inhandlades billigt på Wedins. Dessa!

Kommentarer
Postat av: fillepille

Du ser bra ut i vad du än har på dig :O!<3

2008-08-13 @ 23:52:00
Postat av: moa

åh måste kolla på wedins efter dom skorna. kikade på ett par från vaga bond men kul att kolla runt innan man köper :)



tack för tipset ;)

2008-08-14 @ 00:08:28
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Thowelina

Fillepille: Tack :D

2008-08-14 @ 10:44:21
Postat av: Anonym

vet du vad fransdojjorna kostar på wedins föresten :)?

2008-08-14 @ 12:05:18
Postat av: Thowelina

Anonym: Jag köpte mina för 124,5!

2008-08-14 @ 12:07:53
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Anna

mycket fint!

2008-08-14 @ 13:33:34
URL: http://annakubel.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0