MITT 2008



Hade bara bilder från April på den här datorn. Vi kör på det. Har trots allt hänt en del.

GYMNASTIKEN: Har tränat i cirka 13 år, slutade efter sommaren. Har så sjukt många minnen kvar. Fina. Under sommaren umgicks jag mycket med laget, kommer ihåg sommaravslutningen.
Pizzeria, därefter fiesta! Bra lag.
SOMMAREN 08: Jag träffade en del nya människor, vi hängde rätt mycket i Tanto till nattetid och hade massa grillfester. En period var det sjukt varmt, solade nästan varje dag! Umgicks mycket med nära och kära! Hängde också väldigt mycket på McDonalds, där vi träffade två holländare!
JOBB: Fick sommarjobbet på St:Erik och jobbade stenhårt i 4 veckor. Det var det lätt värt! Mycket cred för det + gratis kaffe 4 gånger om dagen.
KÄRLEKEN: Hittades, men tog slut.
VÄNNERNA: Har gått uppochner, men har iallafall hittat guldkorn. Jag har fina vänner!
GAMLA STAN: Många minnen därifrån! Hängde där mycket i början av sommaren och likaså i början av hösten! Det blev min och Simones mötesplats under en period, och OM vi upplevde en massa! Finaste var nog när vi satt på bänkarna och tittade på stjärnorna, samtidigt som vi fantiserade om det där röda huset. Sen har vi ju H&H, jonas gardell... och ja, bara hon som fattar dock.
STIL: Har verkligen hittat min egna stil i år. Tidigare år har jag kunnat byta stil på 1 dag. Hur kul är det? Nu finns den där, och jag har fått så otroligt många fina komplimanger för den!
SPECIELLA PLOCK: Göteborg med laget. Halloween. Erikas 17års fest. Wayne's Coffee.

LÖFTEN 2009:
1.
Sluta röka! Vilket jag redan lyckats med, cred! 2. Skaffa jobb! 3. Spara ihop pengar till 18års resa med brudarna! 4. Satsa mer på skolan. 5. Gymma mer! 6. Vara mer positiv. 7. Sluta impulsshoppa! 8. Äta frulle varje morgon! (tjena). 9. Ta vara på gamla kontakter. 10. LEVA FUCKIN' LIVET!

Kommentarer
Postat av: "lilla"Lisa

Haha, kom och träna med oss på lördag vettja ;) skulle vara kul att träffa dig igen :D

2008-12-31 @ 13:58:16
Postat av: måne

aaa, vi måste bege oss till gamla stan i vår när det blir lite varmare, kanske träffa nya H&H och hitta nya nåra nya gardeller.

erikas fest var verkligen årets höjdpunkt, även fast den avslutades i buskarna utanför:P



alskar dej min fruuu

2008-12-31 @ 14:01:39
Postat av: Sara

Svar: Tack så mycket. DETSAMMA! stort gott nytt år :D

2008-12-31 @ 16:26:22
URL: http://saraborell.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0