äntligen fredag

Fredagar är väldigt befriande, älskar Fredagar. Jag var så duktig idag, jag gick både till skolan och hem från skolan idag, skippade bussen. Det händer allt för sällan, jag tar liksom bussen 2 hållplatser för att komma till skolan som annars ligger ca 5 minuter från mig. Too lazy! Men så fort en glimt av solen kommer fram tar jag på mig gåskorna och travar iväg :) eller gåskor och gåskor.. idag blev det snarare platåskor.

Hade min "i'm nerdy, but cool" tröja på mig idag, och Erika utlöste ett av sina garv. Hon skrattar som.. Ja, jag vet inte vad :D Idag har jag smygsurfat lite på ellos, mest för att checka läget. Inga shoppingcravings.... förns.... jag kollade in sidan vill säga. Som vanligt. Men än så länge har jag bara sparat det jag tyckte mest om.

Jag tror faktiskt att jag skippar träningen imorn, som ändå är "frivillig" om man har tränat de andra 3 dagarna. Och det har jag gjort. Ska ta en slapp-lördag-dag. Kanske tar med Mamut på en promenix om vädret är trevligt...

Oj, nu blev det ett långt inlägg. Ingen kommer orka läsa, men jag kände för att skriva av mig.
PUSSILU!

Kommentarer
Postat av: tilda

jag orkade läsa hela och jag tycker du ska komma på träningen ;) hehe

2008-02-08 @ 18:08:59
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0