dagens fyndskörd - basic

image628image629
image630image631

Presentkort är allt bra! Letade efter en viss blommig sak, men hittade det här istället, och jag blev två übersköna munktröjor gladare. Den svarta var ju len och skön som ett lamm, och den gråa satt som en smäck!
Och billigt blev det må ni tro. Det skulle ha gått på över 500pistoler, men jag behövde bara punga ut 113pistoler av mina presentkort. Dé ni.

- svart mjuk som attan munktröja med små kuddar, ord. pris: 249, reapris: 49,50pix
- grå myströja, ord.pris: 149, reapris: 49,50pix
- 2 vita fina halsband, ord.pris: 39,50, reapris: 5pix/st
- fint etnohalsband, ord.pris: 69,50, reapris: 5pix
- SOLO, H&M magazine + fint lipgloss med SOLO.


Thats it

Kommentarer
Postat av: Cecilia

här kommer min kommentar ;) dom ser mysiga ut :)

2008-02-23 @ 10:32:30

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0