förkyld och en stukad tumme

Jag är sjuk. Och jag stukade tummen på idrotten igår - basket såklart! Den minsta av alla blir attackerad av maffiga matty och knäcker till tummen i bollen av ren stress. Aj sa jag då. Satte mig som avbytare.
Och idag på matteprovet snörvlade jag tills Victor kollade bak på mig, och då var jag tvungen att snyta näbben.
Kul. Verkligen! Och matteprovet gick rakt åt helvete. Men jag hade lite tur med samhällsprovet, det gick bra.
Hehe, oj så lycklig jag låter...

Åh, vad jag längtar till riktig vår, och sen en riktig het sommar. Ska bli så skönt, så skönt. Men nu tar jag en dag i taget, och imorn är det Sportlov :)
Imorn efter skolan och lite senare in på kvällen ska vi på middag hos M&M, det är alltid god mat. C.YA!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0