Forum med päronen

Här kommer lite bilder från dagens utflykt, hehe okej: våran 10min utflykt till Nacka Forum ;)
Kollade runt i många affärer, men det blev ändå inte så mycket som fick följa med mig och utöka sig i min garderob. Men jag kom ju självklart inte tomhänt hem, såklart!
Här är det jag kollade/provade på, samt det jag köpte:


det här testade jag endast, men det var inget speciellt liksom.
(hm, bikbok, indiska)



fick klänningen och halsbandet av pappapäron, och köpte de överdimentionella sakerna på åhlens.
(indiska, åhlens)


Lite lagom sådär. Vad tyckes då? :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ååh, såna där örhängen är så fina! :) ulle har en sån där gustav-tröja :)

2008-02-23 @ 22:23:36

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0