freeeedag

Fy va skönt det är med Fredagar. Den här veckan ha faktiskt varit superbra av olika anledningar :)
Händelserik. Idag har jag avklarat kommunikation/datorkunskaps föredraget, puh.. så sköönt! Men det var mest roligt, var faktiskt icke nervös för en gång skull. Höll föredrag om gymnastik i typ 5 minuter, och visade bilder i powerpoint format. Kul!
Fick bra feedback, men det slutade på VG, hm jag som hade hoppats på MVG. Attans! Men men, är väl nöjd ändå.

Ikväll bär det iväg till nästa filmkväll ;) hehe, börjar bli en Fredagsvana. Idag är det hos Simone, och vi blir väl 7 stycken tror jag. Mys. Får se när jag kommer hem...
Imorn är det nån jävla gymnastik utbildning för ledare typ :S ska väl vara nån sorts demogymnast. boooring!

Ha en bra Fredag kväll, alla söta. Ciao!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0