godmorgon

Konstigt. Jag somnade säkert inte förens 1-halv 2 igår, låg o läste.. Men ändå så vaknar jag första gången typ 08,40 och känner mig inte alls skittrött...? Somnade om, men vaknade till MTV's top ten at ten och gosade med kissen i trekvart, pigg? Ja. Hm..
Men idag vaknade jag inte till sol, till min besvikelse. Får försöka skapa vårfeelings i grått väder, men jaja.. Idag tänkte jag hinna med det här:

  • Åka upp och returnera några paket
  • Fixa om med min klädplacering
  • Planera shoppingbudget
  • Sy lite till..?
  • Läsa SOLO

Tjaa, typ detta. Imorn ska jag till tandläkaren vid 11, och laga en tand :( usch, inge kul! Efter det ska jag och pappapäron ta en shoppingtripp på stan och sen äta sushi eller tacos.
Men men, nu ska jag dricka mitt te och gosa ner mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: tilda

låter som en ganska skön dag honey :)

2008-02-24 @ 11:32:57
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Lisa

själv ska jag plugga hela dagen :s
usch hata tandläkare..:)

2008-02-24 @ 11:55:08
URL: http://fisus.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0