la redoute

image679


Här är skorna jag beställde för länge sen från la redoute. Jag hann aldrig ändra min order innan den hade skickats iväg, ville nämligen byta ut ett par mot ett annat. Men nu har jag returnerat två av paren, tyvärr. Så snart ska jag få hem det andra paret som jag egentligen ville ha. Jag sparade de svarta tygskorna, och jag bytte till ett likadant par som de svarta, förutom att de är vita.
Gladiatorerna ville jag ju så gärna ha! Men de var en ren besvikelse... Passade inte plus att sjävla materialet var helt fejk och plastic. Så nu vet ni det. Espadrillosen var fina, men meningslösa.

Lite tips och otips alltså!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0