lördag

Idag vaknade jag sent, eller egentligen vaknade jag 10, men jag orkade inte vakna då. Kom hem med sista bussen igår från Filmkvällen. Det var mysigt med mysiga människor.
Idag var det demogymnast träning i ösby med våran specialtränare Mums-Jonas. Han hade en utbildning för andra tränare i föreningen, och då var endast fyra med mig av min grupp demo för dem. Det var roligare än jag hade förväntat mig, har vart på andra sånna där utbildningar, dock inte bara med min föreningar. Då har det bara varit jobbigt...
Jonas slängde runt mig som en vante, hehe. Kände mig ganska underlägsen. Men inga fall inte...

Nu har jag sett melodifestivalen. Fiasko det har blivit alltså.. Men jag tyckte att tvillingarna var grymma! Lite knasigt.
Oo va klockrent att duon häggkvist & johnson inte kom till final.

image617
image618

hehe, söta vi var igår. alla är dock inte med på bilden. men här ser ni en galen gustav, en pauline, erika, alex, eriks tassar och jag.
mjao!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0