måndag

Hej mina vänner. Idag har varit både bra och dålig. Men jag drar slutsatsen att det beror endast på att det är Måndag. Men det behöver jag inte bekymra mig om nästa vecka, för då... då är det äntligen lov igen! Men fan va tiden bara rinner, aiiight?! Det är så knaaasigt.. Har hämtat ut två paket på ica idag. Ett från H&M och ett från LaRedoute. Lite kläder och skor sådära. Lovade Flora att jag skulle visa gladiatorsandalerna, och det ska jag! Men inte idag :) eller iaf inte nu. Hold on.

Nu ska jag skriva några mattetal till plus lite 7-eleven godis och te, sen blir det klädval till morgondagen. Vet ungefär vad jag ska ha, men det blir enklare att bara hänga fram, kanske kan ge er en smygtitt sedan.
Hoppas att ni mår bra, sunshines!
Tack för att ni tittar in här lite då och då :)

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0