shoppat

Lite sen med att ladda upp bilder kanske. Men här kommer allt. Allt är inte från samma runda, men inom de 2 senaste veckorna är det. Gör de i miniatyr- format, så ni får klicka er till storbild, you know.




Bild 1: Skorna jag har velat ha läänge. Nu fyndade jag dem på rean. 49kr (!)
B
ild 2: Tunn tunika, skönt att ha på sommaren. Fynd! 99 kr.
Bild 3: Bara en fin skål, att ha alla dessa smycken i. Fynd! ca 30 kr
Bild 4: Lovely shorts med hög midja, ska ha i sommar till bruna ben! 199 kr (NY)
Bild 5: Snyggo väska, så fin. Skulle kunna få vara röd också, men wtf. 199kr. (NY)
Bild 6: Blommig tunika. (Vårtrend, btw) 249kr (NY).

HAPPY ME!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker bäst om shortsen, men allt va snyggt :)
hjärtat

2008-02-05 @ 19:32:50
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: sheima

woow fint, varifrån kmr väskan o hur mkt kostar den ? :) <3 hoppas du blir glad över mina kommentarer du får gärna kommentera i min blogg nångång om du får tid över , kraam :)

2008-08-20 @ 11:09:19
URL: http://modemix.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0