sista veckan!

Så skönt, snart är det lov. Men först hr jag två prov att avklara - råkar vara samma dag! Ajsanbajsan, det var inte alls lätt. Matte och samhäll, och har inte studerat in mig tillräckligt ännu :O Ska ta med mig och läsa på bussen till träningen... Men jag är så trött! Fint väder idag också ju :) det betyder promenad till skolan, jag har faktiskt gått hela veckan, inte ens åkt buss hem, men varför det när man kan gå i solen aiiiight? ;) älskar sol älskar vår. Härligt!
Sitter och lyssnar på Colbi Caillat på repeat, den är ju såå bra! Så vårig.
Ska läsa min VR som kom i posten idag, sen ska jag plugga matte :( yeah yeah, thats life!

älskar er.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0