tisdag

Nu är jag nyduschad och utfodrad. Idag blir det väl inte så mycket, får underhålla mig själv. Ska iväg med mamma till någon kiropraktor/healing grej, haha! Men det är inte förns typ 5, så jag kan inte träna idag :(
Imorn blir det rolig shopping + fika dag med bästa vännen. Alltid kul med dig! Får se om jag hittar några finfynd, vi ska springa i massa second hand butiker på söder först, sen blir det typ de vanliga butikerna.
Det här är det jag är på jakt efter:
Mycket med blommigt, Pastellfärgat, Spets/transparent, Ballerinaskor, Etnoinspirerat halsband - gärna det från H&M, Jeansshorts, Storskjorta, Väska med något slag av kedja, American Apparel plagg, Nyheter från Monki.
Får se vad som blir.

Nu ska jag se Våra Bästa År, haha så töntigt men jag måste ju se!

image687

etno inspirerat från hm, 198 pengar

Kommentarer
Postat av: tilda

äntligen bloggar du älskling :) kommer sakna dig på träninge :/ kärlek till dig

2008-02-26 @ 13:02:51
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: tilda

haha ja jag har typ klickat in på din blogg 58 ggr ;) älskardig

2008-02-26 @ 13:07:59
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0