typ glad...

Fan va skönt. Betyget på min redovisning idag höjde verkligen den här dagen ett snäpp. Redovisade min engelska på 5 minuter, så jävla skönt att ha det överstökat! Lucky me. Fick omdömet direkt efter, vilket resulterade: VG+ !
Hur glad blev inte jag då? Jag som typ hatar, verkligen hatar att redovisa sånt skit. Men det gick fan bra idag.
Nog snackat om det.
Vädret är så jädrans tråkigt! Jag vill bara ta mitt pickipack och resa till typ.. Florida, Thailand, Australien kanske... Dream on Thowe! Jag är verkligen i behov av en solig solsemester. Nu! På studs. Någon som har en slant över...?

Ska dra på träning snart, inte lika kul idag. Tisdagsträningar är verkligen bajs ibland. Måste liksom sitta på en jävla buss och lalla.
Nu ska jag äta godis.

Ciao,



image537

snygg heidi klum!

Kommentarer
Postat av: carro

kul med bra betyg ;)

2008-02-05 @ 18:45:23
URL: http://najsnojs.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaaaaa, jag meeee!!!
men GAAAAAHH, gissa vad(?) de va inte min skinjacka :O de va ngt jävla brev x) hahah jag som hade sett fram emot att få bära den imorron :D:D:D, Bajs!
Men jag tror att den kommer snart ifa typ 10 feb....då ska du få se den hjärtat ;)

2008-02-05 @ 21:18:28

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0