utflykt i stan + polisstation

Oj oj oj, vart ska jag börja? Har haft en väldigt spännande och rolig dag med Cilia idag... Allt slutade på en polisstation! Men först travade vi runt på söder bland second hand butiker, riktigt fina fynd faktiskt, OCH hör-och-häpna: det var det ända thowe köpte idag! Fel i huvet, njaa... Men jag köpte faktiskt INGA kläder idag. Riktigt stolt. Men iallafall, efter söderfyndandet drog vi till t-centralen och gick i några butiker där.
Sen skulle vi egentligen käka kina-buffé, ni vet den jag nämnt tidigare. Men vi var för sent ute, så den hade hunnit ta slut :( Saaad.. Men då gick vi till Kungshallen, där det oftast brukar vara bombaderat med folk. Men vi fick plats, eftersom att det var lite senare.

Efter den jävligt goda maten sprang vi in på toan, och vet ni där.. Där hittade jag en bortglömd marc o' polo plånbok!
Med allt krafs i, körkort, betalningskort, busskort - you name it!
Och efter att vi hade hittat den fortsatte våran tripp i ca 1½ timme...! Vi sprang runt, ringde samtal, sprang efter en gå-upp-i-rök polis och allt för att hitta någonstans att lämna in den. Haha! Så knasigt.
Men sen hittade vi äntligen en polisstation, som var som ett ända stort slott!

Haha, så har min dag sett ut. Intressant va? Hela kalaset gick på ca 7 timmar stan och svullna fötter.
Men också en aning bättre gott samvete :)

Kommentarer
Postat av: tilda

oj stackars den som tappade plånboken.. :/ men tur att det finns människor som ni som är så snälla :D, älskardig thowe !

2008-02-27 @ 20:18:37
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Cecilia

haha, yes, jag är snäll ;) woohoo! YEAH!!!!!!!!!!

2008-02-27 @ 20:42:50

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0