Vakna med Totte

Jag är ett tröttmonster! Fy va trött jag är, eller rättaresagt seg... Och blir ännu segare när det inte är någon himmel-lampa som lyser. Hum :(
Igår var det alltså Filmkväll hos Pauline, med massa roligt folk. Och roligt hade vi. Jag och Erika hade massa skrattattacker, som Gurra veknade på, tss. Pauline hade en very veryyy scary docka i sitt vardagsrum, och var inte särskillt roande när vi såg på skäckis! Dokumenterade lite med min älskling, lägger upp dem senare.
Tog sista bussen hem, och studsade i säng direkt. Det var skönt!

Idag vill jag ha kläder i massor. Typ som godissug - jag vill bara ha allt nu!
Annars ska jag ha en slapp-lördag. Ska mysa lite bara, typ sy lite och finstäda mitt rum + vädra.

godmorgon!



image552

Kommentarer
Postat av: tilda

skaru på träningen ? :) älskar dig

2008-02-09 @ 12:14:39
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Jessica

härlig lugg hon hade

2008-02-09 @ 17:28:05
URL: http://jssca.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0