djurgården

Idag har jag spenderat min dag tillsammans med M&M, vi gjorde några ärenden på Djurgården, jättemysigt!
Vi skulle egentligen gå o shoppa också, men jag hade liksom inget speciellt att köpa, så jag fick pengar av dom istället, typ sådär 1000kr. Generösa! Sen innan jag åkte hem, passade jag på att kika in på ur&penn's rea, det är ju en gigantisk rea där, må jag säga. Billigt och snyggt!
Sen skulle jag också ha nya strumpbyxor, mina andra har maskat sig. Köpte hem 2-pack tights + ett par mönstrade tights. Kom på idén efter att ha sett hur snygga isabell matchade sina.

lägger in bilder i nästa inlägg.
mors!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0