fredag

Hej gott folk, idag är det Fredag och jag är skittrött. Satt i skolan med några stycken och pluggade över typ 2 timmar. Puh, det var inte så hög Fredagsfaktor på, kan jag säga. Men det behövdes ju, så det är skönt att det är klart nu! Efter det åkte jag in till stan med en kompis. Vi skulle se på bio, men vi hade lite marginal så vi gick o käkade lite och sprang in en sväng på DIVIDED. Sen var det rask takt till biosalongen Saga, vi hade inte mycket tid då.. Plus att jag höll på att halka typ hela tiden, haha. Sen när vi hade köpt allt kom vi i sista sekund in till bion..! Puh.. Vi såg filmen "Försoning" dåra, den var faktiskt bra. Lite halvt sorglig sådära, men den är absolut värd att se! 90 spänn kostar den, men jag har massa biokort, så det kostade liksom inget :)

Så det blev ju en trevlig Fredag till slut.
Imorn ska vi träna i Enskede hallen med Brommakillar! Jummy...
Ska troligtvis möta ut söta Tilda innan också.

Nu ska jag typ sova, är dödstrött.
/ t.

image383

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0