friday

Det är fortfarande snö utanför mig :) Och kallt är det också.. Sitter här med en härlig kopp te, ska börja fixa mig snart. Sen ska jag till stan, troligtvis. Ska kolla på present till morfar & strumpbyxor typ. Sen ska jag träffa en kompis ikväll, o vi ska se nån bio :) mysigt jö.
Imorn ska jag see mormor&morfar, vi ska hitta på något :) lunch, shopping, någon udde osv.
Nu ska jag njuta av de få dagarna jag har kvar. Haha, det låter som om jag ska dö om några dagar, men det känns så. Skolan som sagt.
Nu ska jag sminka och klä på mig.
Hm, vad ska jag ha på mig..?

ha en bra fredag

/ t.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0