Idag

Idag har vädret varit onekligt tråkigt. Så tråkigt att jag bara vill spy på det. Inte glad har jag varit heller. Åkte in till stan efter skolan, skulle leta efter min efterlängtade Friis&Company väska, som jag förhoppningsvis hade hittat på ett trevligt rea-pris. men icke då... får leta vidare. gick inte tomhänt hem ändå, köpte lite krimskrams. fotar det senare.
nu gör jag en lista på min kväll:

  • skriva CV till sommarjobb
  • skriva utkast till kommunikationen
  • plocka fram outfit till imorgon
  • kolla på roomservice kl. 20,00, om jag hinner
  • äta choklad.
  • beställa något?


    Så ser min kväll ut. Inte så lockande va?
    PUSS

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0