igår

Hann inte blogga igår.. Firade morfar på kvällen, var där i timmar som kändes som 100, men det var trevligt! Fotade lite därifrån också. Blev liksom inte så mycket mera. Tog mig en sväng på Götgatan först, blev älsklingssjal som jag har letat efter, ( iaf en liknande), ett linne från monki och trosor.

Pics.

image362image363
image364image365
image366image367

Provade en kjol som jag har spanat in tidigare, men den satt tyvärr inte riktigt som jag hade tänkt mig.

image368


Gårdagens outfit.

Fick kommentaren: Fan va skön stil du har idag!
Haha.


image369




____________________________________________________________________

Hoppsan! Blev ett långt inlägg, men whatta :)

puss

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0