jag vill teleportera mig till framtiden

Fan va trött jag är på allt. Tidiga mornar, kalla dagar, grå himmel, ingen snö, tråkiga männinskor - you name it! Men så känns det iallafall. Och skolan gör det verkligen inte bättre, jag vill bara ta ledigt föralltid. Men det kan jag stryka, från mina önskningar!

Nu till lite positivare. Idag var det uppstart på gymnasiken, vilket var jättekul. O träffa alla igen, gjorde mig glad.
Mina små bebisar.
Imorn ska jag in till staden o shoppa lite, träffa mami, och hämta paket på ica. Paketet är från ellos. Hoppas att H&M leveransen är där imorn med. Inget sms ännu iaf.
Planerar att kika in på monki's rea, har fått nys om att den har startat. Till min gladhet!
O sen ska jag kika på kappahl's superrea, fick sms om det. Dit ska jag gå med mami, inte alltid man hittat något där, iaf inte kläder, men jag kan ge det ett försök.
Sen ska jag ha tag på en skiva också. Troligtvis "blackout", sägs vara riktigt bra faktiskt.

Får se vad jag snappar upp!
Fotade lite ikväll, här är några bilder.

image343
image344
image345

varm choklad med grädde, mums! + min utsmetade semla.
outfit på prövning
en äcklig fick ur akvariet


Ha det bra, nu är jag trött.




foto: samsung NV15, my baby!
tagna av mig.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0