monday

Usch, säger jag bara! Usch för mitt nya schema för vårterminen. Nya kurser = tillagda timmar. Så alltså, på Måndagar nu framöver slutar jag numera kl. 16.00. How crazy isn't that? Jag är helt slut. Men som sagt så är det plågdagen Måndag. Plus att jag missar Elin KlingVakna med The Voice på 5:an... It sucks. Jag måste verkligen göra klart min Engelska, o allt men jag orkar bara inte. Får väl skriva några rader innan jag dör... baaajs.

Imorn blir det dansträning = kul!
Det blev ingen dagens outfit idag, hann klä av mig allt innan jag hann fota, liksom. Live with it. Hade på mig. Jeans från hm, tröja från topshop, sjal från hm och svarta stövlar till det. Fantasilöst, i know. Men imorn blir det nog kjol :) om jag så känner för det. Lägger in en bild för dagen iallafall, så att det inte blir så tråkigt.

image398

COOL



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0