sista lediga dagen

Min dag. Tjaa, den har väl gått lika snabbt som de andra.. Har mest susat omkring och bara gjort olika saker, mest i mitt rum. Så nu kan jag faktiskt kryssa i på min löfte-list-2008 att jag har rensat hela garderoben på kläder jag inte använder. Har lite kvar, + typ skor, konstiga smycken jag har samlat på mig, och lite skönhetsprodukter också. Det ska rensas lika noga!
Jag har också vart duktig och kört styrkeprogrammet, som vi har fått av våra tränare!

Just nu sitter jag fastklistrad framför Victoria's, slänger väl inte lite bilder, som får sumera min dag.


image332image333
image330image331




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0