snow + breakfast

Morning! Eller haha, det kanske inte är så mycket morgon längre.. Vaknade idag, och drog upp min lilla persienn som jag har vid huvudkudden (mysigt), och såg till min förvåning - snö! Wihoo, nu ligger den fast på marken. Lite sent, men den ligger! som ni ser bygger dom utanför mig, de håller på med alla nya lägenheter som vi var först att flytta in i. Det kommer bli ett gigantiskt område ;)
Förutom att solen saknas är jag ganska glad. Men fortfarande full av ångest i hjärtat.
Nu sitter jag här med min stooora tekopp och en rostmacka med kalkon och gurkskivor.
Har aldrig vart en storätare på morgonkvisten.

image311image312

bilder: takenbyme.




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0