spya

Blööööh... Jag är en död sill :( Kände mig konstig i magen i morse, men hoppade iväg iallafall. Hoppas bara nu att det inte är kräksjukan, den vill jag inte ha. Bara för att jag dom senaste dagarna har pratat om att jag är immun (?) mot kräksjukan, så kanske den attackerar mig nu :O Typ alla lärare på skolan + några från klassen ligger hemma och ... gör vad man gör... Usch och fy säger jag, att spy är det jag fruktar typ mest! Disgustin.

Så nu sitter jag med blåbärssoppa och thé, och bara tycker synd om mig själv. Har underliga känslor i magen, typ.. bubblor, och känner mig något illamående. Punkt.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0