Globen


Jag har på mig en glansjacka från gina, favorit shortsen från h&m, linne från aids-kollektionen, väska och skor från second hand.
foto: pappa

Hej, alla goa! Nu är jag hemkommen. Har sprungit i Globen som sagt hela den här soliga underbara dagen lång!
Har haft megatrevligt. Plus att kunna gå i jeansshorts, är ju bara det underbart :) förutom alla äcklegubbar som stirrar, tur att pappa är med, haha! Sånt är verkligen det äckligaste.
Fick kommentar för min "glansjacka" av en som jobbade på h&m också :), alltid kul med komplimanger!
Men men, jag ska fota och ladda upp mina inköp snart, så håll utkik :)

Solkram till er,

Kommentarer
Postat av: ebba

Över fin jacka!

2008-07-03 @ 19:35:36
URL: http://ebba.devote.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0