Kitten



HEMMA. Nu är jag äntligen hemma. Har varit otroligt trött den här arbetsdagen! Men efter jobbet väntade mamut på mig, så vi drog in till gallerian en snabbis. Köpte också den tröjan som jag ville ha, när jag var och kikade på Topshop med Lisorna. Så Lisa, jag har en likadan nu :) Men så var det redan bestämt. Ska visa den senare när den sitter på. Fin är den.

Hm, nackdelen med dålig uppdatering leder till att många inte kikar in här lika ofta längre. Det tycker jag att ni ska ändra på :)
Hehe, lovar att skriva minst 1 gång/dag.

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så himla snygg bakgrund! hur hittar man sånt? :o du behöver inte berätta om du inte vill :)

2008-07-16 @ 19:48:11
URL: http://edizep.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej! :)

2008-07-16 @ 20:07:33
URL: http://edizep.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0