På jobbet

SNART HEMGÅNG. Sitter vid mitt skrivbord på jobbet nu och får surfa lite fritt innan min arbetstid är slut, vilket är om ca 25 minuter. Har gjort allt mitt jobb nu. Måste säga att det är kul. Speciellt dessa pappers/registers jobb. Haha, måste också säga att jag känner mig OTROLIGT vuxen, man dricker minst 4 koppar latte här. Kaffeautomat = beroendeframkallande! Jaja, måste ju hålla mig vaken också.
Hm, när jag kommer hem får det bli något roligare inlägg. Fast det kan jag nog inte lova heller.

Men. Vad har ni mer för planer i sommar?
Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: sandra

för mig blir det way out west, fylla år och lite sånt :D själv då?

2008-07-15 @ 16:46:58
URL: http://sucrerie.blogg.se/
Postat av: shoebox

vad jobbar du med?

2008-07-15 @ 17:43:23
URL: http://shoebox.devote.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0